Klachtenregeling
Klachten en geschillen
1. Mocht opdrachtgever of deelnemer een klacht hebben, dan kunnen zij die schriftelijk
indienen bij w2suc6 via email: info@w2suc6.nl. Binnen 2 weken zullen zij een reactie
ontvangen van w2suc6. Binnen ten minste vier weken wordt de klacht behandeld. Mocht de
klacht niet binnen deze termijn afgehandeld kunnen worden, dan zal de indiener van de
klacht daarvan in kennis worden gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht. Dan zal ook
een indicatie gegeven worden wanneer er wel uitsluitsel gegeven kan worden. w2suc6 zal
hierin de vertrouwelijkheid in acht nemen.
2. Allereerst zal alle moeite worden gedaan om samen met de indiener van de klacht het
probleem op te lossen. Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan wordt er een onafhankelijke
derde, een mediator ingeschakeld. De uitspraak van deze derde is dan bindend voor
w2suc6.
3. Op de overeenkomsten en de relatie tussen opdrachtnemer en opdrachtgever en
deelnemer is Nederlands recht van toepassing. De geschillen voortvloeiend uit de
rechtsverhouding worden in hoogste instantie uitsluitend aan de Nederlandse rechter ter beoordeling voorgelegd.